Ponechme stranou jádro pudla a pojďme se podívat jak se toho redakce chopila. V reportáži je jasným vítězem Autokelly:
- jméno servisu zaznívá opakovaně
- taktéž časté jsou záběry na logo a název společnosti
- dle slov reportéra nabízí nižší o 5 000 Kč
Tedy "nenažraný" autorizovaný servis chce za servisní úkony 13 500 Kč - částka uvedena slovně bez záběru papírové nabídky - čas videa 00:49.
Oproti tomu Autokelly požaduje "pouhých" 8 199 Kč. Řečeno slovně a doplněno záběrem na písemnou nabídku čas 01:40.
Na blogu Autosalonu jsou umístěny cenové kalkulace jednotlivých nabídek a přidána ještě jedna - lowcostová od Autokelly.
8 199 Kč
6 800 Kč
A zřejmě autorizovaný servis za 13 500 Kč označený ale jako servisní prohlídka Autokelly
Na které ale svítí 9 550 Kč. I kdyby byla uváděná bez DPH (u ostatních je cena s DPH komunikována) výsledek by byl 11 460 Kč.
Tedy čtyři nebo dva tisíce od třinácti a půl komunikovaných ve vysílání.
Je to chyba jednotlivce :-) a ignorace správné novinářské práce, kdy je nutnost ukázat zdroje? Nebo prostě jen bulharská konstanta, aby Autokelly vyšlo dobře a dostalo to zač si zaplatilo?
Žádné komentáře:
Okomentovat