pondělí 2. dubna 2012

Ne-kvalita služeb Allianz (allianzdirect)

Po tom co jsem v řádně stanovené době 6 týdnů předem vypověděl povinné ručení u allianzdirect poznávám, že jsem dobře udělal.

Platit 4 500 Kč za povinné ručení, když kalkulace na webu pojišťovny hlásí 3 200 Kč a konkurence to umí ještě levněji se mě nechtělo a tak jsem se zkusil s Allianz domluvit. No nejníže jsme se dostali asi na 3 900 (už si přesně nepamatuji), ale jejich postoj že mě vlastně jako zákazníka nepotřebují mě donutil změnit pojišťovnu.

Takže jsem k 15.4. což byl konec původní smlouvy, ji vypověděl.
Naneštěstí dnes (2.4.) tedy 13 dnů před vypršením smlouvy přítelkyně píchla. A protože je v požehnaném stavu bylo jasné že využijeme příplatkovou a rozšířenou (!) asistenci plus. První telefon na číslo asistenční služby (axa) proběhl v cca 09:15 a nebyl zdaleka poslední. Ale vyberu dva podstatné.

Tím byl ten v kterém operátorka axy tvrdí že na asistenci nemáme nárok protože ji to v systému ukazuje, že je už smlouva zrušená. Podotýkám že nešlo o první hovor a již předtím operátorka zadávala číslo pojistky do systému. Po ujištění z naší strany, že je pojistka platná uvolila se to ověřit. A ano, po dalším zavolání je pojistka platná a technici se vám ozvou - čas: cca 10:19


Mělo snad jít o formu šikany odcházejících klientů ze strany Allianz (allianzdirect)?


Další hovor a potvrzení místa... Z prvotního nahlášeného:" jsem u dalnice smer Hradec Kralove, adresa ulice XY, město AYX,  areál firmy CVB" se stala ulice XY v Hradci Králové.


Opravdu nechápu jak na lince asistenční pomoci může být takový bordel, jak asi komunikují s lidmi, kterým se stalo opravdu něco vážného a jsou ve stresu?!


V čase 10:37 tedy cca po hodině a půl od prvního zavolání volá už konečně technik – prý je na cestě.

O dalších padesát minut později je kolo vyměněno, technik už byl příjemný a zručný. Zádrhel je tedy jenom v kancelářích.



Žádné komentáře:

Okomentovat